2 Mayıs 2012 Çarşamba

COFFEE MAHMOOD :)

Pazar günü bir hışım bir heyecan maç izlerken { ki  bir galatasaraylı olarak beşiktaşı desteklemiş idim o gün - hüsran } daaaank ekranına ortasında bir reklam :D  O ne dedim böyle bir şaşkınlık bir kendini bilmezlik bir ne oluyor yahu - luk durum oldu. Bünyem hafif sarsıldı başladım gülmeye, ama ne gülmek ben gülüyorum sefgülüs yine kaybettik bizimkini modunda bakıyor bana.. Biraz abartmış olabilirim bu kısmı :p
 Neden mi ?? Alın işte sebebi gülmemin...


Pek yaratıcı bir isme sahip olan kahve markası!!!
 Ambalaj ve logo da aynı şekilde pek bir yaratıcı!!!



Görülmemiş, eşşiz...!!!
Yani baktığımda bana hiç NESCAFE yi anımsatmadı :D


Düşünsenize işyerinde kahvenizi bu bardakla içtiğinizi :)
"Mahmood"
Adı mahmut olan varsa ego tavan yapar :)

Neyse azıcık ciddi olayım tadını bilemiyorum hakkını yemiyeyim şimdi ama
Ortadoğu ülkelerinde son yıllarda önemli pazar payına sahip olan bir markay-mış, ve artık Türkiye pazarınday-mış.
Ve çoktan lig tv'de reklamlara başla-mış
Hayırlı olsun diyelim...
Ben daha yeni farkettim :)

4 yorum:

  1. Şanlıurfa'da pek bir meşhur bu marka hatta mahmood tea de var. Ben hiç şaşırmıyorum bildiğin bünye görmeye alışmış. Ondan olsa gerek :D

    YanıtlaSil
  2. hadi yaa ben var ya ilk gördüm biildiğin dumur kırıldım koptum yani :) şimdi yavaştan alıştım. tadı da güzelmiş. internette bakındım şöle bi denedin mi sen ?

    YanıtlaSil
  3. :) ben de ilk başta öyle bi garip oldum. alışıyor insan zamanla. hiç denemedim ama :)

    YanıtlaSil
  4. ben bulur bulmaz denemek istemekteyim :D

    YanıtlaSil