18 Ocak 2015 Pazar

Bir annenin saçma sapan dramı :(



Bazı insanlar vardır bir dilek tutarlar hemen oluverir o dilekleri. Bazıları vardır tuttukları dileklerin gerçek olması zaman alır.
İşte o zaman alan dileklerden biriydi benim "minik mucizem".
Hemen istedik oluverdi değildi. 
İşte bu yüzdendir belki, benim her anımı onunla beraber geçirmek istemem ve her fırsatı değerlendirmem.
Bu belki doğru belki yanlış bilmiyorum.
Eliz Azra doğduğundan beri kendim için yaptığım şeyler belki de bir elin parmak sayısı kadar
ya var ya yok.
Hayat başlı başına ondan ibaret.
Eşimle baş başa dışarı çıkmışlığımız desen hiç yok.
Bu benim yapımda bir insan için tarif edilemez düzeyde alışık olmadık bir durum açıkçası.
Bir yere gideceksek mesela Eliz'e göre ayarlıyoruz planı, alışveriş yapıyorsak önce prenses için bakıyoruz her şeye, bunları tamamen farkında olmadan yapıyoruz aslında.
Şöyle bir durup düşününce anlıyoruz ne yaptığımızı :)
Mesela baba beyimizin haftada bir gün arkadaşlarıyla yaptığı kaçamakları vardır ama ben maalesef bunu yapamıyorum.
Neden mi?
Çünkü küçük hanım hem hala emiyor hem de ben olmadan asla gece uykusuna yatmıyor.
Hele ki bu durum son günlerde bir krize dönüştü tam anlamıyla.
Önceleri babasıyla birlikte gerçekleşen uyku seremonisini artık şiddetle reddeden minnoşun sesini duyan olursa sanırlar ki adam kesiyoruz :(
O derece yani. :)
anne de anneeeee :(


Gerçi düşünüyorum da böyle olmasa çıkabilir miydim acaba ???
Aslında biliyorum ki benim de kendime ait bir hayatım var kızımdan ayrı geçirebileceğim.
Ama öylesine hastalıklı bir duygu ki yaşadığım.
Fıstığım olmadan yaptığım herşey sanki biraz eksik gibi.
Kendimi o denli suçlu hissediyorum ki anlatamam :(
Manyak mıyım neyim yahu :(

Doğmadan önce nasılda palavra atıyormuşum meğer. işte bu hayat bizim,
biz ona değil o bize uyum sağlayacak,
gezerim tabi canım haftada en az bir gün kendime ait olur kesin yani :D
hahahahaa :D

Şimdilerde bunlara ek olarak başka bir sıkıntı var aklımda.
Minnoş iki yaşına girecek 2 Şubatta.
Ve artık memeden kesmek zamanı yaklaşıyor.
Ara tatilde bu işi bitirmem lazım ama nasıl?



Coming Soon :)
Bunu da başka bir yazımda anlatayım artık :)

Şimdilik bu kadar

3 yorum: