28 Nisan 2012 Cumartesi

PASTA BÖREĞE DALARSAM ÇOK PİS DALARIM :)

Geçenlerde kızlarla biz de toplandık.
Bunun kararı birkaç hafta önceden alınmıştı.
Tabi beni aldı bir telaş ne yapsam ne etsem.
Kamu oyu yoklamaları, "anne ne yapsamlar", "kızım şunu da yapsam mı" lar lar lar lar...
Ben azıcık pinpirikli bir insanım,
arkadaşlar da hepsi maşallah hamaratlar,
mutfak konusunda usta olmuş bana herzaman danışmanlık yapan kişiler. Durum böyle olunca insan güzel şeyler
yapmalıyım diyor kendi kendine...
Ben de öyle dedim ve bunları yaptım :)
Herhangi bir zayiat vermedik,
herkes hala hayatta sapasağlam :)
Tarif bile verdim yani huuhuhuhuh :o



havuçlu tarçınlı cupcake-ler 

meyveli pastaaaaaa ^^
mine buna hastaaaaaaaaaaaa :D

tiramisu


tarçınlı kurabişler...


kahveli ve kakaolu kurabişler
hihihi bunların pişip pişmediğini çözemediğimden azcık kavrulmuşlar :)


karnıyarık börekler


zeytinyağlı yaprak sarmaaaaa


Kavluk (kuru patlıcan) dolması
Streç film çok bir buğulu göstermiş dolmamı :)























10 yorum:

  1. offffff bu ne resimler özellikle meyveli pastaya bayıldım..


    Ben de seni bloğuma davet etmek isterim
    Görüşmek dileğiyle...

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  2. ben de şahsen bayılıyorum ona en bi favorim yani :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlıkkkkkkkkkkkkkk canım çekti valla hepsi şahane görünüyor patlıcan dolmasının böle olduunu bilmiyordum :) çok güzel olmuş hepsi hepsi:)))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ayy kıyamam sana :( paket yapıp yolliiim bana sana en iyisi :)
    bu arada ege bölgesi özelliklede aydın tarafında patlıcanlar kurutulur bu şekilde satılır, yapmadan önce alıp sıcak suda ıslatırsın doldurursun :) böyle yıllardır bu işi yaparmışım giibi konuştum ama benimde ilk denememdi :) genelde hep yaparlar ben de yerdim.

    YanıtlaSil
  5. offf karnm acıkktıı:D kuru patlıcan dolmasına da bayılırım!
    tugbasatelier.com

    YanıtlaSil
  6. bayılmayan var mı ki :) oyy oyyy zeytinyağlı olması tercihim bu arada :D bu saatte benim de karnım acıktı :(

    YanıtlaSil
  7. meyveli pastanın tarifini alabilir miyiz acaba?:)

    YanıtlaSil
  8. tabiii kiii gizemcim
    ve gelooooor :)

    YanıtlaSil
  9. kızım rejimdeyiz ya!! valla gözlerim doldu! Fırk :(

    YanıtlaSil
  10. yapılmaz demiz... arkadaşlığa sığmaz benim yaptığım demi ama :)

    YanıtlaSil