18 Şubat 2013 Pazartesi

02.02.2013 14:14 HoŞGeLdiN "ELİZ AZRA"


Uzun bir aradan sonra merhaba ... ^ ^
Son NST kontrollerinde minik kızımız bizi biraz korkuttuğu için
37. haftada apar topar bebişimizi almak zorunda kaldı doktorumuz.
Kalp atışlarımız çok düzensizdi,
ki doğum sonrasında boynuna kordon dolandığını, beslenemediğini ve tehlikede olduğunu öğrendik.

02.02.2013 Cumartesi günü bizim için büyük gündü...
Kızımız geliyoooooor....
Hoşgeldin "ELİZ AZRA"

Cuma gecesi uyku girmedi gözümüze hem stres, acaba kızımız için herşey yolunda mı???
hem merak yarın artık hayatımız tamamen farklı bir boyut alacaktı...

Herkese haber saldık yarın geliyor kızımız diye... ^ ^
Toparlandık cümbür cemaat :)

Doğum öncesi




 
                                                                        ve kızımız...



02.02   14:14
doğum günü ve saati uyum içinde miniğimizin ^ ^



beklenenden önce geldiği için minnak olduğundan kıyafetlerimizde epey büyük görüldüğü üzere :)


HAYATIN ANLAMI...
YAŞAM PINARI..
AŞK...

Allahıma şükürler olsun bu günleri yaşattığı için...
İsteyen herkese nasip etsin inşALLAH...
Öylesine muhteşem bir duygu ki
kelimeler yetersiz kalıyor, anlamsızlaşıyor...
Detaylı başka yazılar için sabırsızlansamda miniğim şu sıralar çokta müsade etmiyor buna
ama en kısa zamanda umuyorum yazmayı :)

Sevgiler...

57 yorum:

  1. Hayırlı olsun bebişiniz Allah analı babalı büyütsün sağlıkla inşallah:)

    YanıtlaSil
  2. Hiiihh Allah bağışlasın nasıl güzel bir şey bu mis kokuludur şimdiii ! :)

    YanıtlaSil
  3. hayırlı uğurlu olsun canım benim,çok tatlı minik maşallah diyeyim bin yüz defa :)
    darısı da bana olsun diyeyim kısmet olduğu bir zamanda :)
    minikle ilgili başka yazılarını da merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım... ne zaman isterseniz o zaman nasip etsin size de Allahım :)

      Sil
    2. amin canım inşallah :)

      Sil
  4. Allah anali babalı büyütsün sağlıkla buyutun inşallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol bircancım.. sizin de bebişiniz hayırlı uğurlu olsun. :)

      Sil
    2. amim mıne ablacım mısss kokulu bunlar :Dyahuuuu

      Sil
  5. Hayırlı,uğurlu olsun,gözünüz aydın.Bahtı,sağlığı güzel olsun.Rabbim nazarlardan korusun.MaşaAllah. Güle güle büyütün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşALLAH.. teşekkürler güzel dileklerin için :)

      Sil
  6. Maşallah...Allah analı babalı büyütsün canım:)

    YanıtlaSil
  7. Adsız16:09

    Nasıl tatlı o öyle :)) Maşallah, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Tebriik ederiimm.. Allah analı babalı büyütsüünn.. Miniğe güzel kaderler yazsın inşallahh.. :))

    YanıtlaSil
  9. Mine'cim cok tebrik ederim tekrar, masallah cok tatli kuzucugun :)
    (Pelin)

    YanıtlaSil
  10. aaa minecimm :) hayırlı olsun canım bekliyorduk zaten doğumu diğer postlarda hep hazırlık hep hazırlık derken doğdu bebecik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ya hazırlıklar bitti geldi bebişimiz :) şimdi artık uykusuz saatler zamanı :)

      Sil
  11. Allah nazarlardan saklasın ne kadar güzel bir bebek maşallah ona.Allah analı babalı büyütsün.

    YanıtlaSil
  12. oohh allah nazarlardan korusun ve analı babalı büyümeyi nasip etsin bu güzel kıza,maşallah.
    hayat şansı bol olsun,doğum saati gibi uyum hiç eksilmesin hayatından...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım güzel dileklerin için :)

      Sil
  13. Anasının kuzusu yerler onu Allah analı babalı büyütsün ınsallah



    Begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Maşallah hayırlı olsun analı babalı sağlıkla büyütün inşallah.. Şimdi onda cennet kokusu vardır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler..kokmaya doyamıyoruz fıstığı :)

      Sil
  15. Allah anali babalı büyütmeyi nasip etsin..o duyguyu çok iyi bilirim..ilk geldiğindeki bizim şaşkınlığımız onların sanki 'ben nerdeyim' diyormuş gibi aglamalari..ne tatlıdır şimdi mis gibi kokuyordur :) annelik bambaşka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten bambaşka bir duygu anlatılmaz yaşanır tabiri tamda bunun için bence :) ötesi yok :)

      Sil
  16. maşallah size ve bebeğinize

    YanıtlaSil
  17. aaa sonunda gelmiş kızımız maşallah canım;)
    allah analı babalı hayatı boyunca sağlıklı huzurlu mutlu ve şanslı yapsın inşallah AMİNN;)
    medikalpark bu konuda harikaymış bende gittiğimde görmüştüm
    bebiş iyiymiş anlatmışsın
    asıl sen nasılsın nasıl geçti doğum sen onu anlat
    kocamann kokladım o minnakı annesi;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ya hastaneden ben de çok memnun kaldım açıkçası, tavsiye ediyorum kesinlikle. hastane kadın doğum doktorları nasıl bilmiyorum benim doktorum dışardan anlaşmalıydı hastaneyle ama anestezi ekibi hemşireler herşey çok iyiydi. ben de çok iyiyim ilk birkaç gün yoğun bir gaz sancısı problemim vardı malum ameliyat sonrası kaçınılmaz bir durum :( ama şuan çok iyiyim şükürler olsun.
      Kısaca durumumu özetleyeyim, sütaş ineği olarak işe başladım sıksık çiş kaka temizliğide yaptırıyolar mesai saatleri çok yoğun gece gündüz full time ücrettede gönüllülük esas :)
      ama değiyo yaa kıyamam ben kuzuma onsuz duramıyorum :)

      Sil
    2. ayy allahım ya tüylerim diken diken oldu be;)
      anne işte ne güzel anlatmışsın allah zamanı gelince bizede versin inşallah;)
      ben açıkçası ilk önce bakımından sonrada doğumdan çok ama çoook korkuyorum ki ben kan bile aldıramıyorum şimdi sen böyle tatlı tatlı anlatınca içime su serpildi
      medicalparkta yeni doğuranları gördüm yürütüyorlardı
      suratlarının ifadesi iyiydi
      geçen sene ege sağlıkta gördüm kadınlar ağlıyordu yürürken
      ondan çok korkmuştumm;)
      çok sevindim canım iyi olmana dikkat edin kendinize;)

      Sil
    3. canım valla doktorunu iyi seç çok fark ediyor ve gerisini düşünme korkmana gerek yok hiç. aklına takılan olursa ben burdayım :)

      Sil
    4. dur canım daha niyetimiz yok bebişe
      ama sana muhakkak takıldığım yerlerde sorucam
      gaziemirdeymişsin sende ne güzel ;)

      Sil
  18. Canııııım gözlerin aydın Rabbim sağlıkla sıhhatle büyütmek nasip etsin. Hayırlı günlerini gör yavrunun inşallah:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün

    YanıtlaSil
  20. Allah analı babalı uzun ömürlü, sağlıklı büyütmeyi nasip etsin.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, amin inşALLAH :)

      Sil
  21. Allah sağlıklı uzun ömürler versin inşallah... Ne kadar güzel inşallah bizde yaşarız bu güzel duyguyu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) inşallah yaşarsınız harika :)

      Sil
  22. oy oy oy maşallah nasıl tatlı bir kızmış bu allah bağışlasın,çok hayırlı bir evlat olsun canım

    YanıtlaSil
  23. Tebrik ederim sağlıkla büyüsün eliz..

    YanıtlaSil
  24. Eliz Azra ya hosgeldin diyorum..Anali babali buyutun bebisinizi..saglikla mutlulukla..Sevgiler

    YanıtlaSil
  25. Hoş Gelmiş Eliz Azra:)! Ne iyi etmiş de aramıza katılmış:) Sizleri tebrik ederim, Allah analı babalı büyütsün, sağlık, sıhat mutluluk dolu günler onu bekliyor olsun:).

    YanıtlaSil
  26. çok sağolun. Amin inşALLAH :)

    YanıtlaSil