9 Mart 2013 Cumartesi

35. GÜN


Tam da plaka kodumuzla uyumlu oldu 35. gün :) 
Nasıl geçtiğini anlamadığımız tamı tamına 35 gün.


Yorucu mu? Eveet :)
Uykusuz muyuz? Eveeet :)

Değer mi? Kesinlikle EVEEET :)
Pahabiçilemez tek kelimeyle.

Neler yaptık bu süreçte?
İlk günler gerçekten şaşkınlık ve ne yapacağımızı bilemez bir halde geçti eşim ve benim için.
Allahtan yanımızda annem vardı
Şükürler olsun :)

İlk 3 gün süt yok ortada tabi insan streste yapıyo acaba gelmicek mi niye gelmiyo gelmezse ne yaparım bebeğimi neyle beslerim mama eline mi düşecez diye ...
Bi de üstüne uykusuzluk eklenince...
oyy oyyy oyyy
Hatta hastaneden eve geldiğimizde ben de bir sıkıntı ki sormayın gitsin,
kızı elime almaya korkuyorum o kadar minik ki sanki dokununca kemikleri kırılcak.
Başladım mı ağlamaya, habire ağlıyorum.
Lohusa depresyonuna gircem sanmış bizimkiler ben de öyle sandım :(
Ama bu durumu Allahtan çok çabuk atlattım,
 sinir stres tavan yapmadan hafif sarsıntılı bir biçimde feraha ulaştık.
Siz de öyle yapın derim çünkü stres yaptığında geleceği varsa da gelmiyor.
Bu arada sütlü tatlılar, aşure ve tahin helvası on numara beş yıldız süt kaynağı. 
Sütün kalitesini artırıyor diyebilirim.
Tabi bol bol su ve süt içmeyide unutmamalı.
Ben bu aralar bir de Humana Still Tee (Emziren anneler için) içiyorum tavsiye üzerine Evrimcim sağolsun :)
ve Rezene çayı bir de ıhlamur :)
Ahanda bu kadar.
Küçük hanım için uğraşıyoruz, kendileri saat başı acıktıkları için çok çalışmam lazım çooooook.
Doktorumuz 3. ayda düzene girer diyor bakalım görecez.
Eee tabi bu kadar yemeye sonuçlarını da alıyoruz Allaha şükür.
1 aylık doktor kontrolümüzde,
 doğumda 2560gr doğan, doğumdan sonra 200 gr veren minnak prenses
 olmuş 3420 gr, boyuda 47 cm den 51 cm e çıkmış.
Aman Maşallah :)
Bu arada doğum sonrası kendinizde ki kilo fazlalıklarını stres yapmayın gidiyor hepsi o tempoda.
Önemli olan bebeğinizin beslenmesi.
Ben yapıyordumda o yüzden diyorum gerek yokmuş bir baktım 1 ayda yok olmuş ne var ne yok.
Tabi yemek olayını abartmamak gerek aman süt olsun deyip homili gırtlak yememeli :)


prenses sabah uykudan uyanırken...

bu arada unutmadan gece yatmadan banyo yaptırıp yatınca süper sakin bir gece geçiriyor bebişler,
 sabahta bu şekilde uyanıyorlar :)
tavsiye ederim...
şimdilik bu kadar...

Sevgiler...


18 yorum:

  1. maşallah maşallah maşallah
    41kere maşallah
    allahım kız ne tatlı bu maşallah yarabbim;)
    tadından yenmez olmuş;)
    ee annesi böyle tatlı şey için değmezmi
    onun bir bakışı unutturur insana acılarını gibi geliyor;) ye kuzum sen verirsin kiloları bu bala bol bol süt olsun kıyamam;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşey onun için zaten :) öpüyorum canım

      Sil
  2. canim allah kurtarmis. masallah sizlere.oyle guzel anlatmssin ki insanin endiseleri kalmiyor hic ;)darisi bnm basima ins.;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım sağ salim eline almayı nasip etsin canım :)Endişelenme hiç.

      Sil
  3. Maşallah canım çok tatlı bu kuzu:)) Allah nazarlardan saklasın:)

    YanıtlaSil
  4. oy oy minik kuzuyu koklayarak öp benim yerime annesi :)
    ne mutlu size canım,çok mutlu oldum yazını okurken..darısı tüm isteyenlerin başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım. Koklamaya doyamıyoruz zaten kuzuyu senin yerine de koklarım :)

      Sil
  5. Masallah Mine'cim cok tatli minnak prenses; Nazar degmesin, buyumesi hep boyle guzel devam etsin insallah. :) Opuyorum ikinizi de.
    (Pelin)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pelincim çok teşekkürler. biz de opuyoruz :)

      Sil
  6. oy Allah bağışlasın canım :) tatlılık bu ya maşallah yanaklara bak Allah'ımmm :)

    YanıtlaSil
  7. Melekler gibi maşallah ne tatlı gülümsemiş :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba blognuzu çok beğendim hemen izlemeye aldım.Bebeğe maşallah diyorum çok tatlı melek gibi:))Bende sizi blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsınız sevgiler:))

    YanıtlaSil
  9. minecim.maşallah hepinize.Rabbim analı babalı büyütsün inş.kokladım bebişini.sevgileer.

    YanıtlaSil