18 Haziran 2012 Pazartesi

CANIM BABAM

Hafta sonu şehir dışında olduğumdan ve
yazma fırsatı bulamadığımdan şimdi yazabiliyorum
canım babama dair yazımı.
bu babalar gününü 1 hafta önceden kutladık seninle
bu seferlik böyle olsun ne diyelim :)


"Sen varsan eğer yanımda gözüm kapalı dalarım ben her şeye"
Sonsuz güven...


Sen varsan başka hiçbir şeye yada kimseye ihtiyacım yok (annem hariç tabi ^ ^ :)
Nasılsa babam halleder...
Eee babam yapar...
Babam bilir... :)
On parmağında on marifet,
hayatımdaki en değerlim canım benim.

Hatırlıyorum...
 babam gitar çalarken ben de çalmaya çalışırdım boyumdan büyük gitarı,beceremezdim :)
babam ava giderdi ben de tuttururdum avcıyım ben de diye,
o oynuyor diye ben de basketbol oynadım :)
hatta o kadar ki yaş 6 civarı, bir gün o sigara içerken ben de içeceğim diye tutturmuştum :)
Öyle bir azar işitmiştim ki oooff offf bir daha sigara mı aslaa
kısacası
babam ne yapsa ben de yapardım.

Bir gün balığa giderken ben de geleceğim diye tutturdum yine,
aldı beni de yanına dünyada benden mutlusu yok artık,
beni nehirde karşıya geçirirken yağına oltanın iğnesi batmış, eğilip çıkarsa ben omzundayım suya düşeceğim, tabi farkında değilim o zaman hiçbir şeyin, karşıya geçinceye kadar gıkını çıkarmamış benim "canım" , beni sağlama alınca oturmuş çıkarmış anca ayağına batan oltanın iğnesini.
Acısını siz düşünün artık
Hala ne zaman bu olayı anlatsa babam içim sızlar.
Nasıl öderim ben senin, annemin hakkını...



Çocukken adı üstünde çocuğuz işte annemin sevdiği ne varsa kırıverirdik hep. Hep kardeşim kırar kabak benim başıma patlardı. Bir gün yine böyle bir kırık vak'ası sırasında kardeşim annemin en sevdiği kristal meyveliğini kırıverdi. Odada sehpanın üzerindeydi en son gördüğümde sonra bir baktım yok olmuş yerde birkaç parçaya ayrılmış :)
çocukluk işte topladım hemen babam yapar dedim süper babam benim :)
Ne de olsa her şeyi yapabilir babam.
Benim kahramanım o
hayır kırık kalsa ne olacak sanki annem vuracak mı bizi işte kendi kendimize heyecan yaratıyoruz. Topladım parçaları babam gelene kadar sakladım, gelincede gizli saklı gösterdim.
Canım ya biz üzülmeyelim diye hiç üşenmedi tek tek yapıştırdı onu sonra hiçbirşey olmamış gibi koyduk yerine. Güya annemde hiç anlamadı.. :)
Ne güzel günlerdi o zamanlar
canlarım benim sizleri çok ama çok seviyorum.
canım kardeşim seni de çok seviyorum.
Hayatımda olduğunuz için ve beni dünyaya getirdiğiniz için çok şanslı olduğumu biliyorum.
Her zaman beraber olmak dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder