20 Ağustos 2012 Pazartesi

İçimdeki Ses :)



Sevgili Bircan mimledi beni canım benim teşekkür ederim.
Tabi ben bu ara tembel teneke modunda olduğum için anca yazabiliyorum. :)
Şimdi aslında bu içimdeki ses olayı cidden sakat bir durum benim için hele ki sinirliysem resmen o ses tam bir canavara dönüşebilir. Hatta abartıp cinayet işleme moduna bile girebilir kendisi. :) Sonra 10 a kadar sayar, sakinler hiçbirşey olmamış gibi. Lay lay lom uyur yok olur gider.
Bazen benim olmasını hiç ama hiç istemediğim şeyler olsun ister. Hatta o zamanlarda çok ürpertir beni. Duymamazlıktan gelirim onu defolup gitsin derim.
Ya da bazen çok ciddi ortamlarda komik garip geyikler yapıp güldürmeye çalışır beni.
Bazen 6. hissim olur benim, şansım olur, dedikleri çıkar mutlu eder beni.
Bazen iç hesaplaşmamı yaptığım karaktere dönüşür. Bağırır çağırır küfreder :)
Ben nasıl bir ruh halindeysem o genelde tam ters moddadır,
İyi şeyler söylediğinde güzelde iş kötüye gelince kontrol altına alıp uzaklaştırmak gerek derim ben.
Sevgiler...




1 yorum:

  1. rıca ederım nedemek :) mıne ablacım merak ediyordukk öğrendik cokta iyi oldu :) okadar kotu oldugunu dusunmuyorum ben sesın ama :))) ıyı bayramlar tekrarrrr

    YanıtlaSil