12 Ocak 2013 Cumartesi

BEBEK ODASI İÇİN NELER YAPTIM : YaSTıK-2

Yastık olayını bildiğin abartmış durumdayım adım attığın yer yastık kırlent vs.
Artık oyuncak niyetine kullanırız. :)
Ama rengarenk şeyler çıktıkça ortaya insan kendini tutamıyor ki
Keçe ve kumaş karışımı hepsi.
Ama artık durdum daha doğrusu durmak zorunda kaldım :(
Doktorcuğumdan yat kalkma emri gelince bir sonraki emir değişikliğine kadar
34+4 hafta olduk bugün yine yatışlardayım.
Amniyo sıvısında azalma başlamış, kızımızın erken gelme durumu söz konusu maalesef.
Gelmesin az daha kalsın diye ve biraz daha büyüyebilsin diye tüm gün ve gece sol tarafıma yatıyorum.
Sol yanımı hissetmiyorum anneeeee modundayım :)
Neyse ne demişler moral önemli, ee bende de ondan bolca var şimdi-lik :)













16 yorum:

  1. Hepsi harika, elinize saglik

    YanıtlaSil
  2. çookcçook güzel olmuşlar
    imrendim vallahiii

    YanıtlaSil
  3. Cok guzeller masallah size :)

    YanıtlaSil
  4. doktorun dinlen dediyse kalkma zaten de sol tarafa yatınca daha mı güzel büyüyomuş? merak ettim öyleyse ben de hep sola yatıyım bari. şuan dikat etmiyorum sağ sol sırt üstü bile yatıyyorum ben yaa :)

    YanıtlaSil
  5. Cokkkk guzel olmuslar bayildim hepsine kusluyu baya baya begebdim hatta bayildimmmm
    Cani.mmmm insallah sagligiyla gwlsin moral onemli maasallah sen yuksek tutmayi basarirsin canim benim

    Begumyagci blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. @ aycelce canım sol tarafına yattığında bebeğe daha iyi oksijen gidiyomuş beslenmeyede katkısı var deniyor, hem anne hem bebek için daha iyi. Doktorlar genelde öyle tavsiye ediyor.

    YanıtlaSil
  7. @ begümcüm çok teşekkür ederim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Lütfen yatın ve dinlenin mine hanımcım sağlıklı olun inşallah;)

    YanıtlaSil
  9. yatışlardayım zaten :)

    YanıtlaSil
  10. yerim ben bunları, renklere bak!!!

    YanıtlaSil
  11. renkli bir dünyaya gelsin istedim :)

    YanıtlaSil
  12. Hepsi birbirinden güzel. Eminim araniza katilacak olan melek de cok sevecek

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler umarım öyle olur :)

    YanıtlaSil
  14. teşekkürler umarım öyle olur :)

    YanıtlaSil
  15. Çok marifetlisin maşallah. Hepsi de birbirinden güzel. Biraz yeteneğim olsa aslanlı olandan yapmak isterdim :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ben de can sıkıntısından takıldım. bunlar çıktı zor değil ama az uğraşsan çıkar :)

      Sil