11 Mayıs 2013 Cumartesi

Günümüz Kutlu Mutlu Olsun :)


Yarın hayatımdaki ilklerden birini daha yaşayacağım bir gün. 
Artık ben de bir anneyim ve bir anne olarak hayatıma bir gün daha eklenecek :)
Sevgililer günü
 Evlilik yıl dönümü günü
Yılbaşı günü
 Doğum günü
Öğretmenler günü
Anneler günü
 Bugün bana ne aldın günlerini hiç saymıyorum :)


İşin şakası bir tarafa 
hayatımı ve beni değiştiren varlık iyi ki hayatımdasın 
ve iyi ki bana bu güzellikleri yaşatıyorsun...
canım kızçem
Can-sın
Hayat-sın
Yaşamın anlamısın
 Aşk-sın

"Günümüz kutlu olsun"
^ ^




11 yorum:

  1. anneler günün kutlu olsun canım.
    daha nicelerini bebişinle kutlamak nasip olsun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim hep birlikte daha nicelerine :)

      Sil
  2. Anneler günün kutlu olsun:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    Anneler gününüzü kutlarım. Bloğunuz nezdinde tüm annelerimizin anneler günü kutlu olsun!

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Recep Bey :)

      Sil
  4. Anneler gününüz kutlu olsun.Allahım bu nasıl tatlı bir bebek, maşallah ona.

    YanıtlaSil
  5. bende bloguma ve çekilişime herkesleri beklerim
    http://nursfashion.blogspot.com/2013/05/cekilis-varrr.html

    YanıtlaSil