18 Nisan 2012 Çarşamba

OPTİMUM MANYAKLIĞI


        30 Mart tarihinde kapılarını  İzmirlilere açan İzmir'in en büyük AVM si  Optimum dünkü rakamları saymıyorum açıldığı günden itibaren 750 bin kişiye ev sahipliği yapmış bulunmakta. Özellikle hafta sonları İzmir'de gezilebilecek değişmeyen mekanlarda (Forum Bornova-Agora vs. ) in cin top oynarken burası almış yürümüş durumda.
        Hatta sıkça rastlanılan diyaloglar ;
- Dostum nerdesin?
- Forumdayım kimse yok ya burda
- Eee herkes Optimum'da normaldir. ...
        İlk açıldığı hafta (ilk gün demiyorum bile dikkatinizi çekiyorum) gitmek gibi bir hata yapmış şahıs olarak girdiğimde ilk kurduğum cümle "bu nasıl bir kalabalıktır yaaaaa" :)  oldu. Çünkü yok öyle bir kalabalık kardeşim millet yememiş içmemiş kapıda yatmış sanki. Akşam olmuş git yat evine yahu :)
        Neyse girmemle çıkmam bir oldu ama oraya gidip eve dönmem 2 saatimi aldı. Neden mi???
Malum trafik. Tavsiyem sabah erken saatlerde gitmeyi deneyin daha rahat oluyor. Ha bu arada çokta elle tutulur şeyler bulamadım alacak ben açıkçası. Outlet mağazalar olması sebebiyle olsa gerek. Beğeniyorsun bedeni tutmuyor, rengi olmuyor blaa blaa blaaa :)
         Ama yine mekanın hakkını yemeyelim güzel olmuş, Gaziemir'i uçurdu diyebilirim. Gerçekten insanların böyle bir yere ihtiyacı varmış, o kalabalığı gördüğünüzde bunu anlayabilirsiniz....
         Bu arada resimler için de Miço'cuma teşekkür ediyorum. Kendim çekmek gibi bir akıllılık yapamamıştım bir de baktım o çoktan çekmiş. Çok iyi olmasa da fotoğrafsız bir post olmasın.
!!! Resimlerdeki sakinliğe aldanmayın :) 



          






4 yorum:

  1. Gaziemir'de oturmak'ta yetmiyor daha gitmedim malesef demiyorum çünkü tahmin edebiliyorum ama açıldığı günden bu yana 2 defa Agora'ya giderek doğru bir hareket yaptığımı duyumlarla anlayabiliyorum tabi alışveriş bahane sinema şahane diyorum açılsada Agora'ya kadar yorulmasak film için ha birde Pizza Hut olaydı iyiydi diyorum ama sanırım Arby's varmış yanılyom mu, hadi dağılın artık evinizede bizde bir ziyaret edelim gari diyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Gaziemir'de oturmak'ta yetmiyor daha gitmedim malesef demiyorum çünkü tahmin edebiliyorum ama açıldığı günden bu yana 2 defa Agora'ya giderek doğru bir hareket yaptığımı duyumlarla anlayabiliyorum tabi alışveriş bahane sinema şahane diyorum açılsada Agora'ya kadar yorulmasak film için ha birde Pizza Hut olaydı iyiydi diyorum ama sanırım Arby's varmış yanılyom mu, hadi dağılın artık evinizede bizde bir ziyaret edelim gari diyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ben de aynen sana katılıyorum dağılma konusunda :)sineması açılınca da bakalım bakalım nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
  4. açılsında bir gala gecesi yaparız artık :)

    YanıtlaSil