20 Nisan 2012 Cuma

17. İZMİR KİTAP FUARI


"4 tipitip'in (Emrah-Selma-Orhan) fuar gezisi."
Son zamanlarda geçirdiğim en zevkli günlerden biriydi bugün acayip eğlendim. Sağolsun canım arkadaşlarım sayesinde yüz kaslarımı toparlayamadım.Yani herşeyemi gülünür, evet güldük. 

Neyse geldik fuara şöyle bir yayılırsın alana. Ben kaybettim zaten kendimi.Haa unutmadan pazarlığın babasını yaptım bu arada. Çene kaslarımı full speed moda alıp şirinlik gadget ımıda ekleyince sağolsun kitapçı amcalar tamam artık sus edalarıyla gülümseyerek indirimlerini yaptılar bana. Onu da istiyorum bunu da istiyorum deyip daldım o standtan bu standa. Emrah tutmasa sanırım iki kat poşetle gelirdim eve. :) Sefgülüs beni eve  alırmıydı orasını bilemiyorum o ayrı konu. :) 

Hatta pazarlığımın zirveye ulaştığı bir andı ki ablanın biri gelip
- "Bu kitap kaça olur" diye sordu
- "7,5" dedi abi.
ben atladım abi ben 35 milyon tane kitap aldım sabahtan beri pazarlık yapıyorum ona da aynı bana da aynı fiyat veriyorsun deyince.... film koptu millette gülmeye başladı ben sen o biz siz onlar olarak hepitopumuz güldük yani:)indirimi de yaptırdım tabiki :) 

Sonra "Uykusuz" senin "Penguen" benim ha bi de "Leman" vardı Emrah'ın geçenlerde gördüğü dergiyi aramaya başladık. Standlarda yemedik içmedik dergi kapağındaki resmi anlattık anlattık veee en sonunda bulduk. 


emraaaah
   İstanbul seni.... :)
  martı...


Birtanecik kardeşim Sonercim'in hediyesi


bu kitabın kapağını beğendiğim için aldım :) biraz garip oldu ama...


Bu üçlemeyi aldım internetteki yorumlara güvenerek
 bakalım nasıl çıkacak ??


Ahmet Ümit çılgınlığı


Selmaaaa :)


2011 fuar hatırası :)


sanırım en kısa zamanda kitap eleştirileriyle ilgili bir post yazmalıyım :)







2 yorum:

  1. harika seçimler keşke yılda birkaç kez olsa:)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle aynı fikirdeyim :)acayip mutlu oluyo insan kitapların arasında :)

    YanıtlaSil