19 Aralık 2012 Çarşamba

Cossy by AQUA



7 sene önceden kalma bir pijamam var ki hala bayılırım kendisine taş gibi duruyor yani. 
Tık yok ne renk atması ne çekme daralma ne bileyim işte daha dün almışım gibi.
Ayrıca çizgiside çok şirin bence.
Tam benlik. ^ ^
Durum böyle olunca dedim ki
 Doğum için pijama gecelik malum bolcana lazım oluyor-muş :)
Bende dedim en azından bir pijama bir gecelik tercih hakkımı Cossy by Aqua'dan yana kullanayım.
Gerisini hallederiz nasılsa.
Neden mi?
Zaten doğumla birlikte üzerine bir annelik sıfatı yapışıyor bir de böyle janjanlı şatafatlı lohusa gecelikleri pijamaları falan bozar dedim beni, şöyle içim açılsın lay lay lom olsun :)
Gerçi annem sözümü ne kadar dinler bilemem daha şimdiden şuda güzel bunu alayım bu da güzel bunu alayım modunda ama en azından iki tanesini ayıcıklı neyim aldım kurtardım paçayı :)
O da aslında tamamen şans eseri oldu. Bir kahvaltı daveti sonrasında trafikte ilerlerken,
(Ewy'cim demişti Hatay'da Hakimevleri tarafında bir tane mağazası var diye ama yerini tamda bilmiyordum)
aaaaa bir de baktım ahanda mağaza.
Arabayı nasıl durdurdum mağazaya nasıl girdim denedim aldım çıktım bilemedim.
Sefgülüs hızıma hayran kaldı yani o derece. :)
Gelelim neler aldığıma...

Coming Soon :)





6 yorum:

  1. güzel günlerde kullan,ikisi de çok güzel. ben henüz bu aşamalara gelmedim.pijama giyme gibi bi alışkanlığım da yok ki.sanırım taytlı bir takım alırsam anca...

    YanıtlaSil
  2. aa süpermiş,ben de bayılırım böyle şeylere..kuralları yıkıp olması gereken zamanlarda farklı giyinmeyi de severim:)
    daha hoş ve alternatif böyle şeyler bence.

    YanıtlaSil
  3. @ aycelce hayat ben pijama manyağı bir insan olarak pek sevdim bu durumu. Ben de arkadaşlardan duydum çok işe yarıyor diye ona dayanarak aldım. Senin de 19. hafta 2 aya başlarsın işte alışverişlere. Ben 31+2 oldum :) hayırlısıyla inşallah sende gelirsin bugünlere :)

    YanıtlaSil
  4. @ eylül harikalar diyarında ben de işte farklılık olsun dedim :) değişiklik iyidir. Annemin gönlü olsun o alacak bana zaten normal bir şeyler :)

    YanıtlaSil
  5. Blog'un da çok güzel bu aldıkların hatta yaptıkların da :) tesadüfen blogunu gördüm.Çok beğendim takibe aldım.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  6. @ selinsel çok teşekkür ederim. hoşgeldin :)

    YanıtlaSil