18 Mayıs 2012 Cuma

LA ROCHE-POSAY ve BEN :)

Kendimi bildim bileli pek ilgim yoktur yok makyajmış cilt bakımıymış.
Sanki ona ayıracak vaktim yokmuş gibi gelir hep.
Hatta bu işi sağ olsun benim için canım "S" cim yapar (hani benim boyama sehpaların eski sahibesi ^_^ )
bu işin uzmanıdır sağolsun
O söyler ben alırım o yap der ben itaat ederim :)
Koşulsuz itaat modu diyelim biz buna.

Geçenlerde dediki 3'lü hanelere geçtin artık göz altı kremi falan başlamak gerek.
Hadi yaa tüüü oldum başlamış mı kaz ayaklarım.
Ben bir tırstım Allahım sen yardım et yaşlanıyorum :(
Zaten birkaç senedir yok 30 olacam yok 30 oldum derken bir stres bir stres.

Bununla ilgili de bir olay anlatmalıyım mutlaka, hemen anlatayım
Birgün dersteyim harala gürele kaptırmış anlatıyorum.
Konu konuyu açtı depreme geldi.
Ne alakaysa!!!
Ben diyorum bilirsiniz 99 depremi çok büyük bir depremdi, çok kişi kaybettik,
benim minikler bakıyorlar öyle minik dediysem 7'ler yani.
Sonra işte o büyük an oldu benim başımdan aşağıya kaynar sular döküldü.
Kaldırdı biri parmağını
"Öğretmenim biz o zaman daha doğmamıştık" dedi
O an ağlamak istedim onlar daha doğmamış ben üniversiteyi kazanmıştım o sene ya :(
Ne kadar büyümüşüm ben aaah ahhh!!!

Neyse çok uzattım...

Dedim ki artık ciddi ciddi güzel davranmalıyım kendime cildime yüzüme ki beni üzmesinler :)
Sonra gittik beraber "S" le bu ürünleri aldık.
Benim zavallı cildim yağlı bir cilt-miş fakat nemsiz-miş aynı zamanda.
Neden çünkü ben ona hiç iyi davranmamışım.
Yaş olmuş 30 hala ergen gibi sivilce çıkıyordu suratımda nasıl bir durumsa artık.

Ama Mart başından beri kullanıyorum bunları anlamam etmem ama anlaşılmayacak gibi değil fark.
Süper. Siyah nokta diye birşey kalmadı.
Bildiğin parladım. Ergen sivilcelere de elveda tabi :)


sabah akşam uygulama maalesef...
Yağlı ve hassas cilter için temizleme jeli
(Akneye eğilimli ciltler)


sabah akşam uygulama :(
sıkılaştırıcı tonik
(bu arada uzmanım dediki toniği pamuğa sürme direk avucuna dök parmağınla uygula)


Buncazımda hani böyle yağlanır ya cildin özellikle yıkadıktan sonra yada banyodan sonra, hah işte onu düzenlemek için. Cilt kuruyup tam mesai yapıyormuş, al sana ondan sonra parlamış yağlı cilt.
Hatta dediki uzman şahıs makyaj altı baz olarak kullanılabilirmiş.
Bu bitince "Effaclar K" kullanıcaz.
Güneş lekeleri ya da sivilce lekeleri için.
Çok yok ben de ama olsun onuda kullanalım :) Başladık bir kere...
Bakalım ne olacak????

 kaz ayaklarımın ayaklarını çıkmadan kıracak olan varlık. :)
Minik parmak dokunuşlarıyla gözlerimizin etrafına uyguluyoruz.
Bu darbelerin kuvvetini ayarlamakta baya bir yormuştu beni :)

Benim gözler sağolsun çok hassas pek bir alerjik. Öyle herşeyle temizleyemiyorum.
Ama bunu tavsiye ederim.


Bu güneş koruyucuyu da evdeyken bile uygulamak gerekiyor-muş. Akneyle hassaslaşan cilt güneş ışınlarıyla karşılaştığında yanmaya daha açık olduğundan leke kalma riski çoğalıyor-muş.

İşte cildime uygun olarak tüm bu ürünleri aldım. Nasıl bir korkuysa artık bu olayda, yani bakım olayında hiçbir zaman randıman sağlayamayan ben sabah akşam düzenli olarak kullanıyorum ürünleri.
Hırs yaptım. "S" dediki bırakırsın sen bunları 2 hafta veriyorum :)
2,5 ay oldu sıkılma ve kaytarma potansiyelim var yok değil ama sonuçlar gözle görülür biçimde olunca insan kıyamıyor bırakmaya. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder