2 Mayıs 2012 Çarşamba

SÜT VE EĞİTİM ZAYİATLARI!!!


Okul sütü akıl küpü eyvallahta yurdum insan evladı kimbilir anne sütünden sonra birdaha nezaman sütü buluyor da içiyor, ya da biliyor da içiyor!!!
Sonra biz noel baba hesabı damdan düşer gibi
bir sabah kalkıp " hooo hooo hooo size süt getirdim" diyoruz.
Eee şimdi bünye görmemiş bilmemiş yıllarca, birden sütle karşılaşınca zehirlenme de olur karın ağrısı da olur ishal de olur ( buna cır cır olmak diyesim geldi haaa)
yani kısaca mide "noluyor yahu" olur :)
Ya da başka bir açıdan bakarsak benim öğrencim zaten sütü bana parayla satıyor bildiğin halis mulis köy sütü yani, eee şimdi ben bu çocuğa gel evladım sen bana organik süt ver ben sana pastorize süt vereyim mi diyeyim!!!
 Ben sağlıklı besleneyim organik takılayım senin ne halin varsa gör!!!Zehirlen ishal ol karnın ağrısın emi, bu mudur yani...
Ne zamana kadar devam eder ki bu dağıtım acaba??
Mevsimsel süt fazlalığı değerlendirilmesi rayına oturana kadar mı???
Umarım tez zamanda bir çözüm bulunur yoksa ülkede ne akıl küpleri kalacak ne de ....!!!!
 Yazıktır günahtır bu çocuklara!


Ayrıca şimdi yurdum eğitimcileri hergün itinayla dağıtacağız bu sütleri, sona çocuk olacak cırcır, olmadı hastaneye kaldırılacak... Sonra bugün yurdumun çeşitli illerinde ilçelerinde olduğu gibi veli basacak okulu!!!
Sonrada ne yapaacağız?  Bir sağlık bakanımız yok ki bizim arkamızda dursun sağlıkçıların arkasında durduğu gibi.  Deşecekler bizi ve biz sadece birkaç damla kan akıtacağız!!!!
Nedir ki değil mi bu!!!!
Eğitim zayiatı hesabı!!
Öğretmeni öğrencisi bir süt uğruna ya rab ne zayiatla veriliyor olacağız :)

2 yorum: